subota, 30. siječnja 2016.

Limun pita




S obzirom da sam za Božić radila hrpu malih čokoladnih zalogajčića, brojne torte po narudžbama i nezaobilazne kremaste kolače.

Danas sam se jako zaželjela jednostavnog i sočnog biskvita s limunom.
Recept sam pronašla u kuharici iz 90tih godina, a ja sam ga naravno još doradila po svojem guštu.



POTREBNI SASTOJCI:
4 jaja
100g šećera
220g margarina
120g glatkog brašna
100g škrobnog brašna
1/2 čajne žličice sode bikarbone 
Prstohvat soli
2 limuna



POSTUPAK:
Pećnicu stavite grijati na 200*C.
Dok se pećnica grije mikserom istucite dva cijela jaja i dva žumanjka sa šećerom. 
Pomiješate glatko brašno, škrobno brašno, pola žličice sode bikarbone i prstohvat soli. Pomiješane sastojke dodajte kremi od jaja i sve dobro povežite električnim mikserom. 
U smjesu dodajte snijeg od dva bjelanjka. Sve vrlo pažljivo umiješate sa špatulicom ili kuhačom.
Tijestu ulite sok od dva limuna i lagano miješate. Na kraju postepeno dodavati otopljeni margarin. 



Kalup za pite namažete margarinom. Pitu/kolač pecite cca 20tak minuta na 170*C dok ne dobije zlatnožutu boju.


Želim vam dobar tek.


Nema komentara:

Objavi komentar