subota, 30. siječnja 2016.

Prave Bečke buhtle





Prošlo je već dosta vremena otkako ne živim u svojoj rodnoj kući u kojoj je moja baka pravila najukusnije domaće buhtle.
 Miris bi se širio cijelom kućom, a ona bi sjedila pored tople peći i klofala male loptice. Tijesto je znala ostaviti pored peći da se polako diže, a ja sam ju pomno promatrala. Nikako nisam mogla razumjeti čemu ta cijela procedura oko tih malih napuhanih loptica.
Danas sam napokon odlučila napraviti i ja svoje prve domaće buhtle. Moram vam priznati da mi je sada kristalno jasno zašto je baka koristila raznorazne tehnike kod pripreme istih. To nisu bile bilo kakve buhtle već one Bečke. Recept je blago i uspomena na veselo i bezbrižno djetinjstvo.
Čim se tijesto počelo dizati znala sam to je to, miris djetinjstva i srce veliko kao kuća.


Recept za prave Bečke 'Buchteln' (saće)

POTREBNI SASTOJCI:
40 dkg glatkog brašna
malo soli
5-6 žlica mlijeka
1 jaje
2 žutanjka
naribana korica limuna
5 dkg šećera
4 dkg kvasca
10 dkg maslaca
pekmez od šljiva ili nutella za nadjev
10 dkg maslaca za premazivanje
maslac i brašno za lim
šećer u prahu

POSTUPAK PRIPREME
Kvasac namrvite u malo mlake vode pomiješan sa žličicom šećera. Stavite na toplo mjesto da se diže.
U posudu stavite brašno, dodajte uzašli kvasac i ostale sastojke za tijesto. Tijesto je potrebno miješati mikserom sa spiralnim nastavcima. 
Neka stoji pokriveno sat i pol na toplome mjestu.
Pobrašnite dasku, stavite na nju tijesto, premijestite ga i rastegnite da bude prst debelo. Narežite ga na pravokutnike. 
Pečnicu dobro zagrijte na 200*C.
Lim za pečenje namažite sa maslacem i pobrašnite. Višak brašna maknite s lima. 
Na svaki komad tijesta stavite žlicu pekmeza ili nutelle, zavijte tijesto u valjušak ( mora biti dobro zatvoren sa svih strana). 
Svaki valjušak umočite u otopljeni maslac, pa ih slažite u lim.
Pecite ih na temperaturi od 180*C više od pola sata.
Poslužite ih tople i pošećerene.

Dobar tek :)

Nema komentara:

Objavi komentar